Passer au contenu

Preghiera per alluntanà i nemici è i periculi

Circate à caccià da a vostra vita tutte quelle persone chì vi feranu solu ? Allora u preghiera per alluntanà i nemici è i periculi, visibile o invisibile, hè ghjustu per voi.

Preghiera per alluntanà i nemici è i periculi

Sta preghiera serve per esce da u vostru modu tutti i cattivi chì vi portanu solu infelicità. Ma micca solu... Avemu ancu altre preghiere chì servenu per caccià e persone invisibili.

Ma chì sò sti persone invisibili in ogni modu? Sò i mali di l'altru mondu, cum'è i spiriti obsessivi, l'energii cattivi è ancu l'invidia chì ti tiranu ogni ghjornu. Allora, sè vo vulete sbarazzà di tuttu, pricate e preghiere subitu.

Preghiera per alluntanà i nemici è i periculi

Ghjesù Cristu

A prima preghiera chì avemu da prisentà quì hè dedicata à u nostru Signore Ghjesù Cristu. Se vulemu aiutu per alluntanà u male, hè l'entità ghjusta per vultà in questi mumenti.

A preghiera à ellu hè unu di i più cunnisciuti di tutti per questu scopu, essendu utilizatu da millaie di cattolici in u mondu sanu. Hè bisognu pregala per 7 ghjorni consecutivi, almenu 2 volte à ghjornu.

Stu periodu di tempu vi darà tutta a prutezzione chì avete bisognu di tuttu è di tutti. Fate u massimu di i vostri putenzi di u bonu è a piena forza di a preghiera.

"Aperte ferite, Sacru Cori, tuttu l'amore è a bontà, u sangue di u nostru Signore Ghjesù Cristu, versate in u mo corpu oghje è sempre.

Andaraghju vestitu è ​​armatu cù l'arme di San Ghjorghju. Per ch'elli i mo nemichi, avendu pedi, mi ghjunghjenu; avè e mani, ùn mi pigliate micca; avè l'ochji ùn mi ponu vede, nè pinsamenti chì ponu avè da fà mi male.

L'armi di focu ùn ghjunghjeranu micca u mo corpu, i culteddi è e lance si rompanu senza chì u mo corpu ghjunghje, i funi è e catene si rompanu senza chì u mo corpu si liate.

Ghjesù Cristu, prutegge mi è difendemi cù u putere di a vostra Divina Grazia è a Vergine di Nazareth mi copre cù u mantellu sacru è divinu, pruteggendumi in tutti i mo dulori è afflizzioni; Diu, cù a vostra Misericordia Divina è u grande putere, sia u mo difensore contr'à u male è a persecuzione di i mo nemici.

Oh! Gloriosu San Ghjorghju, in u nome di Diu, in u nome di a Vergine di Nazareth, è in u nome di a falange di u Divinu Spìritu Santu, estende à mè u to scudu è e vostre armi putenti, difendendumi cù a to forza è a to grandezza. , da a putenza di i mo nemichi carnali è spirituali, è da tutte e so mala influenza è chì sottu à e zampe di u vostru cavalieri fidu, i mo nemichi esse umili è ubbidienti à voi, ùn osendu micca avè un sguardu solu chì puderia fà male ".

Cusì sia, cù u putere di Diu, Ghjesù è a falange di u Spìritu Santu Divinu. Amen."

Preghiera per caccià i nemici visibili è invisibili

Nostra Signora di Desterro

Ùn sapete se i vostri nemici sò morti o vivi? Allora avete bisognu di pricà per alluntanà ancu quelli nemici invisibili. Quelli chì ùn vedemu micca, ma chì ci dannu veramente.

Per questu scopu, ricumandemu di pricà a Nostra Signora di DesterrU. Stu santu hè ideale per aiutà in questu scopu di alluntanà i spiriti morti chì dannu a vostra vita.

Avemu una preghiera assai forte dedicata à ella. Pudete cuntrollà subitu è ​​cumincià à pricà appena avete un pocu di tempu.

Imploru a Nostra Signora di Desterro per sradicà di tutta a mo vita è di tutta a mo ànima tutti i spiriti visibili è invisibili chì cercanu di fà male.

A pregu di caccià tutti i nemici, vivi o morti, da tutti i mo modi.

Ch’ella li facia andà luntanu, luntanu da mè, luntanu da a mo vita è luntanu da tutti i chjassi ch’o possu francà in u mo avvene.

Chì e vostre forze di u bonu intervenenu in questu mumentu, in a mo vita, è caccià da mè tutti i nemici, visibili è vivi o invisibili è morti.

Liberami da tutti i mali Nostra Signora di Desterru !

Dà mi a vostra prutezzione divina Nostra Signora di Desterru !

Aduprate i vostri putenzi nantu à mè, nantu à a mo vita, nantu à a mo prutezzione. Oghje, avà, in questu mumentu stessu.

Aghju fiducia in tè u mo santu, aghju fiducia in tuttu u vostru aiutu è in tutti i vostri puteri di bè è di luce !

Amém

Preghiera originale Mysticbr. Copia pruibita, eccettu cù font.

Preghiera per caccià i nemici, l'invidia è i periculi

Preghiera per caccià i nemici, l'invidia è i periculi

Passemu à l'ultima preghiera, serve per alluntanà i nemici è i periculi è ancu tutte l'invidia in a vostra vita. Bastamente hè una preghiera chì hà tuttu ciò chì avete bisognu per caccià tutti i mali.

Serà indirizzatu à São Jorge. Stu santu sà ciò chì hè di passà per i tempi duru è l'attacchi di i nemici, cusì pudete esse sicuru chì vi aiuterà in tuttu ciò chì pò.

Hè cunsigliatu chì accende una candela rossa à a fine di sta preghiera. Serve d'offerta à San Ghjorghju.

San Jorge Guerreiro, à voi chì tutte e forze sò state date, aduprate i putenzi di a vostra spada tamanta per dà mi prutezzione divina contru tutti i mali.

Eliminate da a mo vita tutti i nemici è tutti i periculi chì mi parevanu è tagliateli cù a vostra spada gloriosa.

Taglia tutti i mali chì cercanu di affettà mi è scaccia tutti i cattivi chì mi parlanu solu per fà male.

Aiutatemi veramente cù i vostri putenzi di u bonu è cù l'aiutu di u nostru Signore Ghjesù Cristu. Unisci i vostri putenzi di u bè è di a luce è tagliate tuttu u male da a mo vita.

Fate oghje, fate avà, fate u più prestu pussibule per pudè cuntinuà à esse felice, senza a prisenza di u male in a mo vita.

Ch'e boni grazii di San Ghjorghju m'aiuti, mi prutegginu è mi dessi tuttu u bè ch'aghju bisognu à cuntinuà a mo vita, cù pace, gioia, armunia è serenità.

Amém

Preghiera originale Mysticbr. Copia pruibita, eccettu cù font.

Fate un'offerta in preghiere

Avemu sempre cunsigliatu di fà una piccula offerta in ogni preghiera. L'offerte sò picculi rigali chì demu per diversi scopi. In questu casu, per illuminà a strada di i santi in quistione.

Appena finite di pricà a preghiera per alluntanà i periculi è i nemici, pudete accende una candela bianca è offre à u santu à quale avete pricatu. Pudete fà questu ogni ghjornu o ogni settimana.

Questa lumera di candela farà a vostra preghiera più forte è più prubabile di travaglià. In più, sta luce vi prutege ancu è tutti i so modi!

Puderaghju pricà tutte e preghiere in questu articulu?

Ùn avemu micca prublema di pricà e 3 preghiere chì sò state presentate in questu articulu, sempre chì fate cù fede. Pudete è deve pricà à i 3 santi, cusì sapete chì sarete sempre prutetti da unu di elli.

Ricumandemu solu chì fate sempre una offerta individuale per ognunu, vale à dì, dì una preghiera è offre 1 candela solu per quellu santu.

Oltre à questu, pudete è deve pricà à tutti. Sempre chì avete a fede, tutte e vostre richieste seranu debitamente atteggiate.


Altre preghiere:

A preghiera per caccià i nemici, l'invidia è i periculi, visibile o invisibule, hè assai putente è deve esse pricatu u più prestu pussibule.

Basta mette tutta a vostra credenza è tutta a vostra fede in preghiera. Cusì sapete ch’ellu hà da travaglià è chì serà sempre prutettu cù e boni grazia di tutti i santi.

Leave a Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *